lørdag 25. juli 2015

Dag 37, 22.07.15, Ainnajohka til Ritsem via Sitasjaure

Fint vær og sol på teltet til frokost.
På med shorts og så pakke sammen.
Vi hadde gått 5 min så kom vi til en elvekryssing. På med goretex og over bar det til knes. Av med goretex på andre siden.
Det lugget litt i leggen, men ikke verre enn at det gikk greit.
Ved Sotasjaurestugurna kom vi ut på grusveien ned til Ritsem.
17 km. Etter halvgått løp var leggen ganske smertefull.
Men jeg fikk noe annet å tenke på da jeg så en fyr lengre framme på veien.
Etter den vanlige hilsninger viste det seg at han gikk Npl han og. Han hadde startet i mai i sør.
I Ritsem skulle jeg ta en båt over innsjøen.
Det nådde jeg ikke.
Så nå har i et rom på den Svenske Turistforeningen sin hytte.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar