mandag 22. juni 2015

Dag 4, 20.06.15 Sennalandet

I natt har det regnet og blåst hele tiden.
Sov med øreplugger.
I 10tiden gikk det over til mer sporadiske byger. Det ble sein morrakaffi og bloggskriving. Ingen mobildekning.
Når vi brøt lei i dag dukket det opp en Rødrev ved et vann 30-40m unna. Når den først oppdaget oss satt den seg ned noen minutter å så på mens vi gjorde oss ferdige.
Eir må se dårlig. Hun så den ikke, men snuste voldsomt i luften.
En del ryper skremte vi opp i dag og.
Jeg mistet kartet etter jeg hadde gått ca 2 timer. Jeg fant det heldigvis igjen etter en km leting fra der jeg oppdaget at jeg hadde mistet det.
Ruten i dag var tøff for beina. Mye myr, tuer og ur.
Det har blåst i hele dag. En iskald vind som trenger gjennom alt.
Fin leir i dag, midt på reinsdyrtråkket.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar