lørdag 27. juni 2015

Dag 7, 23.06.16, Nedre Fransvannet til Skaiddemohkki

I dag har det vært sol og fin temperatur.
Jeg har gått langs T-merket løype i dag.
Her er det ikke mange som går. Kun steiner med T, ingen sti. Det går over stokk og stein, myrer og ikke minst tuer. Tuene er noe herk. Jeg klarer ikke å bestemme om det er best å gå oppå elle nede i mellom.
Med finværet kom også myggen. Myrene var full.
Vi så en rev til med unger i dag.
En ting oppdaget jeg i morges, gassbeholderen som jeg kjøpte i Russenes passet ikke til brenneren min. Nå blir det rasjonering på den skvetten som er på den forrige. Den må vare i 5 dager til. Det er ikke noe å lage bål av her heller.
Hadde tenkt å ha en hviledag, pga det med gassen vet jeg ikke om det blir.
Eir har fått et sår på den ene poten. Tror det var etter vi hadde slått leir. Jeg har ikke fått sett ordentlig på det. Da bare stikker hun i kjent stil.








1 kommentar:

  1. Alt brenner Kent, unntatt brostein i en bøtte vann. Fyr bare på vidda og kok deg middag, mvh Ante

    SvarSlett