mandag 10. august 2015

Dag 55, 09.08.15, Brundreinklumpen til Tverrelvnes og hjemmreise

Våknet til skyfri himmel. Etter vi var ferdigpakket var det helt overskyet.
Når vi kom til Mosvatn begynte det å regne.
Nå var det kun få kilometer igjen av denne turen. Når jeg kom ned til Tverrelvnes hadde jeg gått halve Norge på langs.
I Tverrelvnes ble jeg mottatt med boller og kaffi. Det er en tradisjon de har på gården der. De kjørte meg til togstasjonen i Trofors. Etter 4timer var jeg på Værnes. I morgen tar vi fly hjem.
Det var det for denne gang.
Nå blir det planlegging av turen nordover til Tverrelvnes fra Lindesnes. Resten av Norge på langs.



1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel gjennomført tur Kent. Veldig imponert. Tror det var smart å ta det i to etapper. Det er nok ennå mye snå i fjellene i sør etter det jeg har hørt. Hvis du trenger en Birken tur for å få løst opp muskulaturen så kan jeg spørre Byggeindustrien om de har en ledig plass:-)

    SvarSlett